Jozef1962 Jozef1962
572
BLOG

Przepraszam Liroya

Jozef1962 Jozef1962 Społeczeństwo Obserwuj notkę 41

W ostatnich wyborach głosowałem na Korwina. Rozważałem też głosowanie na Kukiz 15.  Przejrzawszy tzw „twarze” trafiłem u Kukiza na człowieka który mnie od tego ugrupowania odrzucił. Dlatego mimo oporów /doskonale widzę wady p. Janusza/ pozostałem wierny Korwinowi .Wyniki tych wyborów przyjąłem z mieszanymi uczuciami. Wszyscy je znają: Korwin nie wszedł do parlamentu. Uznałem, że ze wszystkich złych rządów  najmniej zły jest rząd PiS. I tak uważam do tej pory. No może poza Kukizem. Jednak ugrupowanie to do sprawowania władzy nigdy nie aspirowało. Bardzo się cieszę, że do sejmu weszli ludzie z pod znaku KNP oraz Narodowcy których poglądy są również mi bliskie. I mam szczerą nadzieję, że następny rząd będzie formowany przez koalicję Narodowcy - KNP - Korwin. Ale wybiegłem w przyszłość.

 

   Z sympatią patrzę na Kukiz15 jednak ta jedna osoba.... Miałem zastrzeżenia do jednej osoby . Był nią pan Marzec, znany szerzej jak Liroy.

 

   Dwa dni temu w szpitalu /to chyba zła nazwa/ Świętej Rodziny /to już profanacja/ doszło do ZBRODNI ! Przeprowadzono późną aborcję..... żle ... chciano zamordować dziecko w zawansowanym stadium ciąży. Zamordować bo miało być chore /nie udało mi się znaleźć jaka to choroba/. Na to pozwala polskie prawo. Jednak lekarz /???/ się nie spisał. Dziecko było zbyt silne.  Wyrwano je z pod serca matki /????/ a ono chciało żyć, nie dało się zabić....  I pozostawiono. Pozostawiono by umarło z wychłodzenia i głodu. Dziecko przez godzinę żyło i płakało. Przez godzinę. Potem umarło. Mam nadzieję, że jest już u Pana Boga i u najlepszej Matki. Tam nie dotkną go zbrodnicze ręce oprawcy zwanego nie wiem dlaczego lekarzem. Tam będzie mu ciepło i nie będzie ludzi obojętnych, mogących słuchać przez godzinę płaczu umierającego dziecka......

 

   I właśnie jeden człowiek gdy się o tym dowiedział zachował się jak należy. Zachował się jak obywatel który dowiaduje się o zbrodni. Złożył zawiadomienie do prokuratury, nie bacząc na kpiny zwolenników "wyboru". Nie bacząc, że dla feministek i innych lewaków może stać się obiektem ataków. Zachował się godnie. Tym kimś jest pan poseł Marzec - Liroy.

 

   W tym miejscu muszę przeprosić Pana Posła. Pomyliłem się w Pana ocenie. Jeżeli zechce Pan przyjąć moje najszczersze przeprosiny będzie mi z tego powodu bardzo miło.

 

    Zaś tym którzy udowadniają , że płód to nie człowiek, że można zabijać nienarodzonych życzę  aby za każdym razem gdy tak pomyślą słyszeli płacz, krzyk, wołanie tego umierającego dziecka. Bo jego śmierć jest też na ich sumieniu.

 

Link : http://wpolityce.pl/polityka/284874-liroy-interweniuje-ws-nieudzielenia-pomocy-umierajacemu-dziecku-zlozyl-zawiadomienie-do-prokuratury

Jozef1962
O mnie Jozef1962

nerwowy i uparty

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo